R-22 SC SuperFutár, HA-4211 (ex OE-0404, HB-670), prototípus

Az R-22 család legutolsó változata a C típusjelzést kapta. A tervezését Pap Márton nevéhez kötjük, bár Rubik Ernő is részt vett a munkában. A gép az 1960-as évek versenyrepülő irányzatának megfelelően épült. A korábbi változatokhoz képest a gép sokkal eltérő, modernebb formát kapott. Összesen 10 db készült a C változatból, illetve egy D változat 15m-es fesztávval a Leszno-ban megrendezett világbajnokságra.

1958-ban épült meg a HA-4211-es C illetve a HA-4210-es D Futár. A berepüléseket követően a 4211-es rögtön eladásra került Ausztriába a St. Pölten-i repülőklubba. Itt repült egészen a 70-es évekig, majd egy Vasúti mozdonyforgató tetőszerkezetére függesztették fel. A gépet Ziermann Attilla vásárolta meg a 80-as években, majd teljes nagyjavításon esett át. Ebben az időben a gép már HB 670 lajstromjellel Svájcban repült. Később a típus sajátosságai miatt gépsérülést szenvedett, így ismét javításra szorult. A gépet Karsai András javította meg Svájcban, majd 1996-ban ismét nagyjavításra került Farkashegyen. A gép az akkor megrendezett Oldtimer Rally utolsó napjára készült el. 1996-tól kezdve Farkashegyen repülőképes állapotban van.